25.11.06

Partida de Tetris



Aquí tenim un exemple de Tetris en el món real…
Si us fixeu bé, veureu com la pedra blanca protagonista d’aquesta imatge està encaixada entre la paret del Pretori i un mur adjacent. S’escau immediatament la contractació d’un arquitecte econòmicament assequible que clarifiqui quina funció fa la pedra en qüestió i com va anar a parar a aquest lloc. Fa algun tipus de tasca estructural?
No tinc ni la més menor idea, però si us fixeu bé, veureu també que l’encaix no és perfecte, tot deixant un curiosíssim buit a la part inferior. Què es veu al fons del buit, una ampolla de plàstic de les comunitats cristianes primitives?

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Aprofito l'avinentesa per a manifestar la meva admiració per la vostra meravellosa ciutat. Encara que acostumo estar a Barà els caps de setmana, Tarragona és una ciutat que estimo i visito sovint.
Us encoratjo a seguir lluitant per un valor universal que s'ho val.

Visca la Tarragona somniada del 2016

Pere Tarter ha dit...

Gràcies Ignasi.
Estic convençut que Tarragona és una ciutat meravellosa, una ciutat que ensenyes als visitants amb molt d'orgull. Com a mínim jo ho faig així i així ho sento.
Per altra banda m'agradaria demanar a tots els amics i amigues que ens visiteu que si voleu us podeu identifiqueu d'alguna manera (ni que sigui amb un pseudònim, és clar).
De totes maneres us agraïm la vostra participació, ja sigui anònima o no.

Anònim ha dit...

Sí, sí, tot meravellós....per això aquest blog és un no parar.....

Pere o Cèsar, podeu precisar localització d'aquest encaix de pedres? La muralla potser?
Jo hauria dit que l'havien posat pq. la gent no es colés pel passadís estret, però havent-hi una reixa darrera, ho trobo incomprensible.

Pere Tarter ha dit...

Això està al Pretori, a la banda que dóna a la capçalera del circ.

Anònim ha dit...

Ignasi, tens raó, Tarragona és una meravellosa ciutat i no hi ha dret que passin aquestes coses.
Jo no he nascut a Tarragona, però és la meva ciutat i no m'agrada veure-la així. Vull que torni a ser la Tarragona de fa uns anys, neta i admirada per tots els que la visiten.

Anònim ha dit...

aquesta pedra, aquesta pedra, ....ni idea per a que serveix, la veritat

Anònim ha dit...

Me sumo a comentario que hace Ignasi sobre Tarragona, es una ciudad con gran encanto y me encanta vivir aquí, por esa misma razón animo a gente como Pere y César a luchar por mejorar la cara de nuestra ciudad.

Pere Tarter ha dit...

Em comenten que aquesta pedra subjecta la part esquerra de la foto, que estranyament s'està ensorrant.
Quina solució no?

Anònim ha dit...

Es veritat!! quina funció fa... i l'ampolla que està al darrera? penós!